miercuri, 17 mai 2017

Start vot - VA ROG !


 Ziua buna , suflete dragi ! Particip la un concurs . Daca vreti sa ma sustineti , am nevoie de votul dv https://www.facebook.com/events/297280544047736/permalink/297906613985129/?notif_t=like&notif_id=1494922956189138   ... clik pe link si like decoratiunii mele ! Daca se vor strange destule aprecieri si ma incadrez in primele cinci clasate , decoratiunea mea va aparea in numarul urmator al revistei . Si o distribuire este binevenita ! Concursul se sfarseste pe 26 mai.Va multumesc pentru sustinere ! 
                                                        
Coronita "Dorinta de-o vara "




12 comentarii:

  1. Foarte frumoasă inimioara-coroniță!
    Mult succes! ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, nu am facebook. Sper sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai like-ul meu.Frumoasa decoratiune.Sper sa apara in revista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-am multumit si acolo , va multumesc si aici !

      Ștergere
  4. vazut,votat, mult succes :). Ai deja 50 de voturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos @ femeie ! Azi sunt 54 ! ... Vedem ! ... Pup !

      Ștergere
  5. Foarte frumos ai gandit coronita!
    Ti-am dat si eu like si iti tin pumnii!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult Suzana ! Dau de stire ! Imbratisari !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină