marți, 16 mai 2017

Postarea de marti - La clinica lui Dumnezeu

  "Am fost la clinica lui D-zeu pentru un control de rutină. Am constatat ca sănătatea mea e șubreda. Cand D-zeu mi-a luat tensiunea, am vazut ca
umilința mea era foarte mică. La măsurarea temperaturii, termometrul a înregistrat 40 de grade de neliniște. D-zeu mi-a făcut electrocardiograma si m-a diagnosticat cu o anumită lipsa de iubire, pentru ca arterele mele erau astupate de orgoliu. Am trecut apoi la secția de ortopedie pentru ca am observat ca nu reușeam sa merg braț la braț cu frații mei, nici sa ofer o îmbrățișare frățească deoarece aveam fracturi cauzate de ranchiună. Pe lângă acestea, mi-a descoperit un anumit grad de miopie dat fiind faptul ca nu reușeam sa văd dincolo de Greșelile celorlalți. Cand mi s-a făcut testul pentru auz, D-zeu mi-a zis ca eram uneori surd la sfaturile sale, drept urmare mi-a oferit o consultație gratuită grație marii sale îndurări. Promit sa iau medicamentele naturiste recomandate in cuvântul sau Biblia.
La trezire, sa beau un pahar cu bucurie, 2 capsule de credința. Înainte de treburile cotidiene, sa iau 3 lingurițe de pace, 5 pastile mari de răbdare. La fiecare ora sa înghit 1 comprimat de blândețe si unul de stăpânire de sine. Cand stau cu cei dragi să-mi fac o injecție cu o fiola de bunătate si 5 de iubire. Înainte de culcare sa iau încă 2 pastile de credința.
Nu te deprima si nu te descuraja. TATA știe exact ce simți! Scopul lui Său este de a umple pământul cu iubirea Sa imensa. El ne furnizează răbdare, perseverenta pentru ca doar asa putem sta fermi pana va veni sfârșitul acestui sistem. Prin urmare, sa nu uitam niciodată sa facem ce este excelent! "

                       Autor necunoscut , preluata de la  Roxana Chitas - Antiparenting FB , 3 mai 2017

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. "Recomandarile" pentru recuperare m-au dat pe spate !! M-au facut sa ma intreb "oare pot?"... Te imbratisez cu drag , Laura!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină