duminică, 15 ianuarie 2017

Jurnal de femeie simpla

                                                                                                                             
Pentru astazi ... 15.01.2017    ,  ZI EMINESCIANA!! ... 
Afara ... azi ,soare de iarna si-un cer  de un albastru SUPERB !
Mă gândesc ... ca e indicat, ca  frica sa fie transformata in cunoastere
De unde invat ... din " aleg sa traiesc acum si aici"
Sunt recunoscătoare pentru ... trecutu-mi "glorios"...
Din bucătărie ... ciulama , sarmale de post , snitele de pui .
Citesc ... momentan astrologie ... Caut cu insistenta un PDF gratuit al cartii "Echilibrul emotional"  de  Roy Martina . Pana atunci o sa citesc on-line Tudor Chirila - "Exercitii de echilibru "!
Ceea ce astept ... sa capat curaj, sa-l las pe Atilut singur in casa . De cand a facut crizele facem cu randul la cumparaturi .
... si sper... sa dispara macar pentru cateva zile (dar mai ales nopti) astmul . Cred ca am descoperit ce-l declanseaza , insa va trebui sa experimentez pentru o perioada ,spalatul vaselor cu manusi . Desi folosesc aceeasi detergenti de ani , cred ca au modificat ceva la ei ... caci dupa cat am observat , uscaciunea mainilor e in stransa legatura cu astmul. Voi vedea !
Ce mai mesteresc ...   fimo , cos cruciulite si vreau sa termin toate proiectele abandonate .
Ascult ... i-am spus Dianei despre Eminescu si acum recita  "Ce te legeni ?"... o stie de anul trecut !
În casa ... ceva vase de spalat si putina organizare in dulapurile Dianei .
Unul dintre lucrurile preferate ... agendele
Planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Alin si Diana vor merge la patinuar mai pe seara  ,iar eu ... la  domiciliu in liniste .
Imagini de împărtășit: 
                               
 Cerul azi  !
      
Ceva ce-as incerca !                               
sursa FB
                            
reduceri

              Taniusa ne gazduieste jurnalele !
   O saptamana cu soare-n suflet , va doresc!

4 comentarii:

  1. Tu ai par frumos. Cred ca ti-ar sta bine cu bucle din astea mari. Saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Problema e suflete , daca am incredere sa ma dau pe mana oricui , pentru a face asta . Am trait experienta , de-a ma duce sa-mi tunda doar varfurile , si-am ajuns acasa cu parul pana la umeri! Te pup !

      Ștergere
  2. Sunt curioasa ce mesteresti? Imi arati si mie? Pupici 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic nou , draga mea Ioana ! Termin ce am inceput demult , demult ... de anul trecut ! Te imbratisez cu mult drag !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină