vineri, 1 aprilie 2016

Jurnalul unei femei simple


                                   


Pentru astazi...1 aprilie 2016
Mă gândesc ... ca trebuie sa vina si bine . Asta una. A doua - am o marrreee problema - nu pot dormi ...mai devreme de 2-3 noaptea nu-ti adorm . De trezit , pe la 5 dimineata zici ca-s ca noua , DAR  nu ma ridic din pat , ca stiu ca pe la 10 -11 spre pranz  ,  pic lata de oboseala , asa ca mai motai cu intreruperi pana pe la 8-9 ( profitand , normal , de vacanta Dianei ).....Dar trebuie sa rezolv asta cumva . 
Sunt recunoscătoare pentru ...  rabdare
De unde invat ... citind jurnalul .Citesc si-mi amintesc fiecare episod descris , cu lux de amanunte . Observ tiparul si-ncep sa inteleg de ce .
Ceea ce astept ... sa se limpezeasca apele ...   (sper) ... durerile in stanga ,jos au revenit - brusc si cu aceeasi intensitate  . O sa reincep tratamentul ...poate cedeaza. Sper sa cedeze ...  
 Din cufarul cu amintiri 
                              
    Calendarul naturii realizat de mine pentru Diana  ... imagini luate de pe net  adaptate , combinate ... ce-am mai chinuit imprimanta cu el  , Doamne !  ... 
Afara ... cer gri si vant si ploaie . Saptamana asta am avut intr-o noapte  furtuna , apoi pret de 5 minute grindina , urmata de ploaie cu tunete . Azi noapte iarasi ploaie cu tunete . Am iesit pe la 4 cu Atilut afara ...  cerul era rosu spre rasarit .  
În casa ... curatenie si cald . 
Din bucătărie ... Ciorba de perisoare , ciulama de ciuperci si mancarica de spanac pt mine .
Ascult ... ce-mi canta mintea ...obsesiv ..."Au innebunit salcamii , De atata primavara , Umbla despuiati prin ceruri , Cu tot sufletu-n afara ..."... de cam 3 zile , numai asta-mi fluiera mintea ...
Citesc ... axa NN in astrograma  si bloguri
Ce mai mesteresc ... n-am  inceput nimic  . Vreau sa termin bluzita Dianei . Rasfoind insa blogurile , am dat de niste minunatii facute de Ghemuletulincalcit  cu metoda tatting . As vrea sa invat asa ceva.
Lucruri  preferate ...  sa merg desculta
Planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sper sa se indrepte vremea ...am gasit un loc de joaca super pt Di .
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 
                             
Sursa FB

     Imaginea asta face pt mine cat 1000 de cuvinte.
  Calmitate  si idei geniale ! De asta sa aveti parte , pe tot parcursul acestei luni ! 
          Multumesc Taniusa pentru gazduire !
                Imbratisari , suflete frumoase !

   
         
                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină