joi, 31 martie 2016

Martie calator ...

... a trecut cam repejor ! Cred ca nu doar mie mi se pare , ca timpul trece muuult prea repede . In rest , cat privste luna asta  ... mai nimic ! Cum e vremea de-afara , asa-i si-n sufletul meu : cate-o zi cu soare , apoi ceteva zile cu ploi reci  , dorinta  manifestandu-se in tot si-n toate  . 
       In putinele postari din luna martie , am incercat sa-mi curat gandurile , strecurand ici si colo cate-o raza de soare . 
                                                     

    
           Sunt recunoascatoare pentru  "lumina" care s-a abatut asupra unor lucruri,  dar mai ales persoane , dezvaluindu-le adevarat fata .        

            Inca privesc cerul ...deci e bine !!
Un aprilie plin de culoare si bucurie va doresc ! 
 

4 comentarii:

  1. La fel si tie iti urez, draga mea! Zile frumoase si pline de soare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ai o luna aprilie frumoasa si plina de soare!
    E deosebita imaginea casutei...
    Numai ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult , Suzana ! .... E o poveste... cu multe sentimente , casuta asta !!! Multumesc pentru vizita si gandurile frumoase ! Imbratisari calde !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină