duminică, 14 februarie 2016

Liebster Blog Award

 Am primit leapsa de la Amedeya , posesoarea blogului "In miinile milostivirii tale"  ( amedeya.blogspot.com) , careia ii multumesc !
Regulile sunt următoarele:

- mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat, scriind link-ul către blogul ei în postare;

răspunde la toate întrebările primite;

nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;

formulează 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine;

- nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;

- trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.
     Si acum sa raspundem :
  1. Ce preferi să citești: romane sau cărți de dezvoltare personală?
     Carti de dezvoltare personala .
 2. Care este primul citat care îți vine acum în minte?
     "Nu sa te imbolnavesti e cel mai grav , nici sa nu ai bani sau sa ai o nereusita , ci sa nu mai simti iubire , elan , credinta ." - Aivanhov     
 3. Dacă ți s-ar oferi posibilitatea să pleci din România, ai pleca?
    Sunt plecata din tara , insa acum inteleg ,cu ce se mananca plecatul asta . La acest moment as raspunde NU , nu as pleca ...dar , eu stiu de ce nu merge aici , asa ca nu o sa spun niciodata "niciodata " . Desi trec printr-un infern , as incerca si in alta tara - imi doresc Anglia - doar pentru a-mi demonstra ca eu pot , si ca am avut dreptate cu esecul din DE , care nu este din vina mea.
  4. Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte / dintr-un film, cine ai fi?
  Merlyn , as vrea sa fiu Merlyn , desi e o responsabilitate mare, care implica multa cunoastere , dar chiar si asa aste e ceea ce-mi place si doresc  ! 
 5. Care consideri că este cea mai mare realizare a ta?
   Faptul ca tot ceea ce stiu , e doar datorita ambitiei mele : decoratiunile , limba engleza , simtul  practic pentru decor interior , dezvoltarea spirituala ... nu am facut o scoala pentru niciuna din ele , sunt cunostinte furate cum se spune , dar mi-au fost de multe ori validate de catre altii , si chiar platite  . Poate suna a lauda , dar cine-mi stie viata , intelege de ce spun toate astea .
 6. Care era visul tău cel mai mare în copilărie?
   Ca orice fetita visam, ba sa ajung balerina , ba invatatoare .Am fost un copil retras si supus .La aproape 12 ani am ramas fara tata , si visele au incetat . 
  7. Ce i-ai spune unei persoane cu visuri mărețe și imposibil de realizat în viziunea ta?
   Sa incerce , dar fara asteptari si in niciun caz cu  multe compromisuri .
  8. Există vreo melodie care te descrie pe tine sau un moment din viața ta?
    Stevie Wonder - I just called to say I love you ! - uneori e nevoie doar de atat si sinceritate maxima.     
 9. Care este prima lege pe care ai da-o dacă ai fi președinte?
    Inchisoare pe viata pentru cei care bat femeile si copilasii . Agresivitatea fata de animale as pedepsi-o la fel .
  10. Dacă L-ai întâlni pe Dumnezeu față în față, ce I-ai spune?
  N-aveti idee cat imi doresc o discutie cu Dumnezeu !!!!....dar Dumnezeu nu e o fiinta ... insa daca ar fi, l-as intreba : "De ce ? "
    11. Cine este Dumnezeu pentru tine? 
  Starea de bine , de iubire , de frumos , sentimentul de multumire , soarele , linistea ...sansa care apare de nicaieri , in momentul de maxima dorinta .
     Interesante intrebari  , mi-au placut si multumesc inca o data. Nominalizarile mele sunt doar 5 - si cine mai doreste ,iar intrebarile raman aceleasi  :
   - Carmen miculaiciuc-carmenita.blogspot.com
   - Luiza    plimbareprinploaie.blogspot.com  
   - Evelyn  kadsdiary.blogspot.com  
   - Anca     femeie-sotie-mama.blogspot.com  
   - Claudia daruridezicuzi.blogspot.com      
      Spor si inima buna va doresc !

4 comentarii:

  1. Multumesc frumos pt nominalizare, Gabi!
    Am mai fost nominalizata si de alte fete asa ca tot sper ca intr-o zi sa fac o super postare cu toate intrebarile :))

    Sa stii ca si eu ma gandeam la UK..dar sunt prea obosita si terminata dupa esecul de aici..momentan nu mai vreau nimic, nici macar Ro.
    Te pup si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect ! Nici nu sti ! Putere draga mea !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină