vineri, 11 decembrie 2015

Jurnal de femeie simpla !



Pentru astazi ...  11 decembrie 2015
Afara ... gri apasator , ceata si frig
Mă gândesc ... ce-om face cu puiul de porumbel !? Inca nu se hraneste singur ! .....Ma mai gandesc , ca inca se simt si se vad efectele deloc agreabile ale interventiilor medicale  de ultim moment . ...si ma tot gandesc , cat vom mai putea duce in stilul asta de " pasari migratoare" !
De unde invat ... AS VREA SA INVAT care e limita tolerantei , limita aceea care face diferenta intre toleranta si rautate . De unde pana unde esti intelegator si de unde devii rautacios si neinduplecat , trecand spre partea de judecata , critica , pacat ! ? Intre rabdare si toleranta ,e o linie fina ,la fel intre toleranta si critica ( referindu-ma aici la critica aceea , prin care vrei intr-un fel ,  sa-ti justifici atitudinea )....Ok , ne raportam unii la altii , prin prisma propriilor credinte , rezonand sau nu cu ce are celalat de oferit . Dar oare, de cata ignoranta poti da dovada , sa nu doresti efectiv ,sa citesti pe fata celuilalt grimasele specifice expresiei  "inceteaza ,te rog" , precum si atitudinea de "esti penibila , nu te aranjeaza ceea ce spui si faci " ?!! ....Gesturile puierile ale unei femei de cinzeci si ceva de ani ,ma scot din minti, iar cine ma cunoaste , stie cat de rabdatoare si toleranta pot fi  !! Plagiatul ma duce in culmea nervozitatii!! Unele  lucruri si anumite gesturi comportamentale , isi au varsta lor ... de ce unii nu inteleg ca e ok asa !!?? De ce le-o fi placand sa te agaseze pe tine cu lipsa de decenta , simplitate si originalitate , nu inteleg !?! ....Of ! Greu cu unele persoane si invidia lor fara scrupule si  limite , dar mai ales cu incapacitatea lor ,de a accepta un refuz , un dezacord  !!...Imi vin in minte cuvintele Parintelui Cleopa ,parafrazandu-l pe Duhovnicul Vicentie Malau , din inregistrarea vazuta pe you toube:  "Rabdare , rabdare , rabdare , rabdare , rabdare ...si cand ti-a parut matale ca-i gatit-o  , ia-o de la capat , rabdare , rabdare , rabdare, rabdare   ...!"     (minutul 50 )
Sunt recunoscătoare pentru ...  luptele din interiorul meu !! Dar tare-i greu frate !
Din bucătărie ... sparanghel  la cuptor si mai tarziu o supa de galuste .
Cu ce sunt imbracata ... haine de iesit din casa - la 10:30 am sedinta la scoala cu invatatoarea Dianei !
Citesc ... mai putin citit , mai mult ascultat ! Ma fascineaza  Niculina Gheorghita, deci inregistrarile de pe net  , sunt la mare ascultare !... Dar , printre picaturi citesc sfaturi si cum sa scapi de "boala criticatului ". ...Hm , mai toti am fost crescuti cu "ajutorul " criticii si  al comparatiilor de tot felul , ceea ce n-a facut altceva , decat sa ne intareasca convingerea ca nu suntem suficienti de buni , continuand si astazi, sa simtim nevoie aprobarilor . Louise Hay spune in cartea sa "Afirmatiile pozitive ": 
    "Copiii mici sunt foarte deschisi in fata vietii. Ei privesc lumea din jur minunandu-se in permanenta. Atat timp cat nu sunt speriati si nimeni nu le face rau , ei accepta viata  exact asa cum este. Mai tarziu, dupa ce mai cresc , ei invata sa accepte opiniile celor din jurul lor , pe care si le insusesc . Asa invata sa critice ! " ....Tiparele mentale ale familiei , au un impact major !! Eliberarea de trecut se face prin  constientizare, intelegere si iertare , iar stoparea tiparului bolnavicios , e bine sa se faca ,prin punerea pozitivului pe primul plan . ...Mai am mult de lucru !!
Ceea ce astept  ... sa inteleg mesajele si sa pot face alegeri intelepte ! ...sper ...sa gasesc un ragaz , sa mai adaug si comentarii la blogurile mele dragi , pe care le citesc tarziu in noapte .
Ce mai mesteresc ... globulete din ata .Am vorbit despre asta si multe altele aici .
Ascult ... se aude masina de facut tigari a vecinilor de la etaj - concluzie , mama e pusa pe treburi !
În casa ... Doar bucataria e curata , in rest JALEEE ....pachete peste tot , rafturi care se cer aranjate si acte de ordonat ! Incepe numaratoarea inversa !
Unul dintre lucrurile mele preferate ... mainile cu degete lungi si  unghii naturale , date cu lac . 
                               
sursa google
         Ma declar 100% incantata de unghiile rotunde !                          
sursa google

Unul din lucrurile care nu-mi plac ... cafeaua rece
Planuri pentru sfârșitul săptămânii ... cam aglomerat :  trebuie sa fac act de prezenta la petrecerea de craciun de la firma de la Alin - nu mi-e drag , dar n-am ce face - si un drum de o ora spre Stutgard , unde ne intalnim cu un prieten, sa ne dea daruri pt cei de-acasa !!
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
                                 
Frumoasa mea nepotica !
                       
  Taniusa ne gazduieste jurnalele! Multumesc pentru asta !!  
          Sa aveti parte de zile pline de rabdare si un sfarsit de saptamana plin de frumos ! Va imbratisez cu drag !

5 comentarii:

  1. Multe ti s/au mai adunat, draga mea!
    ma bucur ca le impartasesti cu noi. Tu stii, mai bine decat multi altii, ca nu e bine sa le strangi in suflet.
    Lasa-le sa plece si elibereaza-ti inima! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viata e ca un magazin ...daca nu razi , pierzi clientela ! ...Uneori insa ... iti rezervi dreptul de a-i tria !! ...Te imbratisez si eu tare, tare , suflete !!

      Ștergere
  2. Imi place mult buburuza incruntata si infofolita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , Loredana ! E simpatica foc , cu figura asta de parca te-ar lua la rost ! Mai e putin si-o voi strange in brate !! ...O fac eu sa zambeasca ! Te pup !

      Ștergere
  3. Pe mine confuzia ma omoara, SI DE AICI BLOCAJUL !!! ...Deh , toti bebelusii sunt dragalasi , in poza asta insa , pare ca are ceva mai multa personalitate ! Multumesc pentru gandurile bune !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină