marți, 2 decembrie 2014

Un decembrie magic !

     Mi-a atins sufletul aceasta urare primita de  la Anca . Sa schimbam atitudinea deci , si sa cream magie !  Idei frumoase  gasim si pe blogul Irinei , unde putem sa si daruim din magia noastra  altora . Mi-am bucurat sufletul , facand o decoratiune pentru geam !
                        

    Luna aceasta mi-as dori ca " mintea cea de pe urma " sa devina cea dintai , iar eforturile noastre in  "a deschide usi " , sa fie insotite de magie .
      Vreau ca dualitatea cotidiana , sa se concretizeze intr-o liniste constructiva , sa ne ragasim constanta din viata noastra .
      Va doresc un decembrie magic , plin de simtiri sclipitoare !
     
     

2 comentarii:

  1. Imi place tare mult decoratiunea,trebuie sa ne mobilizam si noi sa facem cateva.Scrii grozav,as citi pagini intregi scrise de tine.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita si pentru aprecierile tale, Albinuta ! Abia astept ,sa va vad casuta impodobita ! Pupici si o saptamana cu spor in toate !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină