vineri, 13 mai 2022

Vreme trece ...

 

   Ce mai faceti dragilor ? Cum sunteti ?

 Ma uit cu mare mirare , cat timp a trecut de cand nu am mai postat ! Parca a fost ieri  !

   Constat cu uimire, ca sunt totusi cateva suflete care inca mai  arunca un ochisor prin Casuta ! Va multumesc cu recunostinta ! 

   Noi suntem inca in nemtia , putini mai linistiti , dar tot cu dorul dupa noi !

 Sper sa am timp intr-o zi , sa fac o postare mai detaliata  . Azi am trecut  doar sa va spun ca mi-e dor de voi , de perioada cand postam si ne vorbeam ! 

 Azi e ziua DORULUI ! Alinati-va dorul , chiar daca uneori ...doare !

 Va imbratisez strans pe toti si va doresc zile magice cu spor si voie buna !

 

 

3 comentarii:

  1. Ce surpriza! Sper ca e totul bine la voi!
    Multumesc pentru urare. Zile pline de magie si voie buna si voua!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit Suzana ! Suntem bine , Slava Celui de Sus , deoarece acum avem liniste! Multumesc cu mare drag pentru vizita ! Pupici !!

      Ștergere
  2. Buna Luiza ! Multumesc pentru vizita ! Nici nu sti cat imi doresc sa am ragaz pentru a scrie ! Am intrat si eu pe blogul tau ! E minunat ! Frumos foc patrupedul roscat ! Sper sa revin curand cu o postare mai ampla si sa si schimb cate ceva pe aici prin casuta ! Te imbratisez cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină