vineri, 21 aprilie 2017

Jurnal

Pentru astazi (data/ora)... 21.04.2017

Afara ...desi totul in jur e plin de culoare ,e  foarte frig , in unele zone a si nins . Am vazut ce prapad e in tara !!!

Mă gândesc ...la cat de dificil e sa inveti sa traiesti in prezent - am impresia ca te trimite cumva la extreme : ori te face egoist ( ... sau poate n-am gasit eu inca metoda  aia care sa echilibreze sentimentele , si sa ma elibereze de sentimentul de vinovatie )... ori treci in extrema nepasarii cu gust de lehamite .

De unde invat ... din ce se repeta... putere sa nu mai permit repetitia-mi trebuie !

Sunt recunoscătoare pentru ... ziua de azi , noaptea linistita , rozul florilor , respiratia lui Atilut , prietenii de departe , remorca pe care am reusit sa o cumparam , momentele de "hai c-am reusit s-o fac si pe-asta "... si inca cateva

Din bucătărie ...cate putin din toate

Citesc ... noutatile sunt vechi ...in sensul ca am inceput sa le citesc inainte de a mi le si achizitiona ...
  
   Ceea ce astept ... sa-mi recapat increderea in mine , sa am puterea de a spune " ok , asta nu a iesit chiar bine  , dar merg mai departe "...  (sper) ...sa inceteze conditionarile din viata mea ...nu inteleg de ce le tot atrag , ca eu nu fac asa ceva , veci !

Ce mai mesteresc ...am facut cate ceva , nimic deosebit ...                       
conuri pentru la iarna

terminat de ceva vreme
                
o copie
                                

de sarbatori
      
Mi-ar placea sa gasesc paternul la frumusetile astea  !!!  Preluate de pe FB !!

                                                                  

 Ascult ... cum Diana invata sa bata ritmul cu mainile si cu ... pahare de plastic  !!

În casa ... nici ca-mi pasa  !!

Unul din lucrurile preferate ...sa beau cafeaua stand in pat....

Planuri pentru sfârșitul săptămânii... inca nimic . Nu am dispozitie ... ma simt foarte obosita !!
Imagini pe care am gândit să le împartasesc 
                                       
La multi ani ,Aticul meu drag!!

De 14 ani impreuna !!






La casa unui vanator !

                              


          Am incercat o postare ceva mai pozitiva ... nu iese !!  Inca nu e lumina !! 
                     Va imbratisez cu drag !
    

19 comentarii:

  1. Ma bucur sa va citesc,faptul ca ne- ai scris tot e un pas spre mai bine.Tare frumoase lucrusoare ai muncit, sa stii ca lucrul de mana face minuni cu psihicul oamenilor.Ar trebui sa nu te mai simti vinovata, nu noi hotaram ce sa se intample,Dumnezeu e cel care hotaraste tot.Maine iti caut o carte ca sa o citesti.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca Dumnezeu e cel care hotaraste ... am constientizat mai multe in ultimul timp ... sunt tare dezamagita de mine ...inca lucrez cu acceptarea ...atat de mult tip m-am impotrivit !!! Multumesc pentru aprecieri ! Te pup dulce !

      Ștergere
    2. Am primit ! Multumesc din suflet !

      Ștergere
  2. Hristos a înviat! M-am uitat la fotografiile tale din blog, arată toate, cumva, nemţeşte, adică curate şi ordonate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat! ... Ma straduiesc sa se inteleaga ceva din postare ...ceva mai mult decat traiul intr-un loc ... Or fi precum spuneti , curate si ordonate , dar prea putin "luminate". Multumesc din suflet pentru vizita , Parinte !

      Ștergere
  3. Hristos a inviat!!! ce coronita frumoasa cu fluturasi!!! Uau, bravo!!! si ce plimbari frumoase!!!
    Imbratisari cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat , Ioana ! ... Am vrut sa-mi cumpar una , dar cu cea facuta de mine am iesit cu 5 euro mai ieftin ... Daca eram in tara o ofeream cu drag unui cititor ...Plimbarile sunt prin padurile din jurul satului .. am avut cateva zile senine ! Pacat ca e plin de capuse si nu te poti abate de la drum! Multumesc si te imbratisez si eu cu mare drag !!

      Ștergere
  4. Ce poze frumoase! Imi plac tare tare tare coronitele:), mi-ar placea si mie sa pun pe usa...dar nici de Craciun n-am pus. La multi ani catelus care aduci bucurie! Cu ce ai facut rosul de la oua?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,draga mea pentru urare si aprecieri! Fiecare zi cu Atilut e o binecuvantare si o victorie in acelasi timp! ...Din pacate experimentele cu frunze de ceapa , au esuat lamentabil , asa ca am ajuns la praf colorat diluat cu apa din comert ...si pentru ca impactul otravii sa nu ajunga la interior, le-am lasat numai cat au prins putina nuanta !! ... Mai mult un roz decat rosu !...Nu ma las batuta , o sa mai incerc o data la Inaltare!... Oricum ,ne-am bucurat impreuna de reusita urmelor de frunze si flori !Diana nu mai facuse asa ceva pana acum !Au farmecul lor si coronitele , putin decor nu strica, cat timp respectam si traim cu sufletul adevarata insemnatate a sarbatorilor.Multumesc si te imbratisez , Anca draga!

      Ștergere
    2. Eu am incercat rosul cu ceapa, cu sfecla si au iesit oribile. Dar azi in timp ce savuram ceai de rodie m am gandit sa le pun si in ceai, sa le fierb...cine stie

      Ștergere
    3. Citeam ca la sucul de rodie nu fierbi ,ci doar le asezi in sucul de rodie ... nu preciza insa daca ar trebui adaugat putin otet pentru fixare !! O sa incerc si eu ! Dau de stire ce-a iesit !! Te pupicesc !

      Ștergere
    4. Fetele, cochetele...ouale cu ceapa îmi ies mereu, secretul este sa fie ceapa de casa si nu din piete pentru ca nu ies.După ce fierb ouăle le mai las sa stea în acea apa, iar dupa ce le scot le ung cu slanina.

      Ștergere
    5. Deci , daca le vedeai pe cele din ceapa rosie ... ziceai ca le-am scos din noroi ... O sa mai incerc ... poate gasesc o modalitate sa ramana rosii ! Pupici !!

      Ștergere
  5. îmi place ce ai meşterit - felicitări !
    eşti puţin cam tristă - şi eu, aşa că nu am cum să te încurajez ! sper să vină zile mai însorite şi noi să avem mai mult optimism !!!
    simpatic Atiluţ !
    îţi doresc o seară cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere ! Imi pare tare rau sa citesc ca esti trista !!!Sa dea Domnul sa se rezolve repede toate ! Atilut e un minunat - multumesc! Sfarsit de saptamana cu liniste in suflet , draga prietena !

      Ștergere
  6. Foarte frumos aranjamentul pe care l-ai făcut, cel cu conuri. Se potrivea perfect zilele trecute :), când am sărit brusc de la o primăvară superbă la iarnă. Mai că-mi venea să ascult colinde de Crăciun! Dar gata, acum am trecut la vară, azi au fost 27 de grade...

    Un sfârșit de săptămână vesel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere ! Tot am impresia ca-i lipseste ceva. ... Daaaa!! Si nou am avut o zi cu 4 anotimpuri !!Capricioasa vreme ! Am vazut ce minuni au aparut la 27 de grade ... blogul tau e plin de lalele superbe !! Multumesc pentru vizita !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină