marți, 14 martie 2017

Postarea de marti

 De zi cu zi ...               
sursa

 - roaga-te , multumeste , roaga-te multumind
 - cultiva-ti frumosul       
- prioritizeaza lucrurile , oamenii , situatiile
- incepe facand ce e mai greu 
-foloseste intai mintea , apoi banii ... se cheama creativitate
- prin simplitate , organizare si  umor  atingi echilibrul   
     Cultivand si mentinand latura creativa, in toate aspectele vieti de zi cu zi  si devenind interesata de lucruri (situatii) dragute , simple si pline de culoare , precum si persoane pozitive , vei reusi sa aduci in viata ta mai multa armonie .
            Mai putin , e mai mult ... in orice !                    

6 comentarii:

  1. Daca am putea respecta tot ce scrie acolo...ar fi tare bine.Multumim!
    Mi-as dori sa mai aflu ceva despre voi...nu ne mai spui nimic?Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma multumesc daca zilnic pot atinge , macar 5 din toate !! ... Am inceput de atatea ori jurnalul si tot de atatea ori nu l-am terminat ! Suntem in continuare destul de incercati ! ....Te imbratisez cu drag , Carmen ! Spor la stupina !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină