luni, 13 iunie 2016

N-am sa te uit suflet frumos si drag si iubitor !!!


         Te rog sa ma ierti ...stiu ca m-ai asteptat !!! ....Vreau sa sti  , sa sti sigur , ca nu te-am abandonat...   Speram sa pot  ....  s-ajung acasa ... sa te mangai si sa te tin in brate ... dar .... (...).....  imi pare rau ca n-am putut sa fiu langa tine ...imi pare atat de rau !!!
        Vei ramane mereu in inima mea , blandul si frumosul meu Bruno ! Iti multumesc ca m-ai iubit!
             R.I.P iubaretul meu drag !!

6 comentarii:

  1. Sigur stia ca il iubesti!
    Imi pare tare rau pentru prietenul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau pentru caine,stiu cum este atasamentul omului fata de necuvantatoare.
    Voi ce faceti?Ne este dor de ceva nou pe blog!Te pup si vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină