luni, 30 noiembrie 2015

Adventul de la scoala !


                  

      Am primit o instiintare de la scoala , in care eram rugati , sa facem un pachet micut , in interiorul caruia sa fie pus un mic cadou ( ceva pana in 2-3 euro) , pentru adventul de la scoala . Am intrebat-o pe Di , despre ce este vorba si cum se desfasoara activitatea asta .E cam asa : fiecare copilas aduce cadoul , acestea se pun pe o ata ( bat , cuier , suport), apoi se scriu pe biletele numere atatea cate cadouase sunt , urmand a se face extragerea . Doamna scrie pe o foaie numele fiecarui copil si numarul extras de acesta , iar in fiecare zi incepand de maine , in ordine crescatoare a numerelor , fiecare copilas deschide cate un codou . Desi imi cunoasteti inversunarea in ceea ce priveste traiul si oamenii acestor meleaguri , asta e ceva ce apreciez ! Asa ca , am gandit sa scriu aici  , pentru ca , chiar daca  e ceva ce tine de traditia catolica , e totusi o activitate ce poate fi "importata" de invatatorii  nostrii (educatorii, profesorii-diriginti) , macar pentru ai obisnui  : 1)- pe cei mici ca "a darui " nu este  doar un verb  si 2)- pe cei mari ( parintii) ca micile atentii  sunt cele care pot face CU BRIO diferenta ( si nu cadouri cat banca de mari , aduse la scoala in scop de fala !!!) .
          Simplitatea - o regula in viata ! Priviti aici o alta frumusete de activitate dintr-o scoala din  Buzau  ( si e un DOMN invatator )!!
                                             Va pup !         

4 comentarii:

  1. Noi faceam chestiute din astea in liceu, imi amintesc cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da?!?! Ce fain !!! .... Au ceva aparte astfel de gesturi ! E frumos sa daruiesti ! Te pup, Laura !

      Ștergere
  2. Ce idee faina e sa astepti si toti sa se bucure de surpriza!, plus valoarea mica a cadourilor mi se apre foarte faina, e chiar bucuria lucrurilor lipsite de importanta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ! Si mai mult , aici e in firescul lucrurilor , ca astfel de cadouri sa fie micute , promovandu-se foarte mult ideea realizarii lor , de catre cei mici . Au si chestiute faine , demne de pus in valoare. Astfel de lucruri as vrea eu sa se imprumute din traditiile altor popoare ! ....Te imbratisez Anca mea draga si-ti multumesc pentru pozitivitatea ta !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină