miercuri, 1 iulie 2015

Zmeul !

                                                  
            Azi vreau sa-nalt un zmeu catre iubire                                            Laura Hagiu
      Azi vreau sa-nalt un zmeu frumos spre soare
       Sa simt ca ce-a fost greu nu ma mai doare,
       In zbor cu el sa ia-n vazduh credinte
       Ce m-au legat de atatea suferinte...


        Azi vreau sa-nalt un zmeu catre iubire
        Sub vraja lui sa ies din amintire,
        Dintr-un ocean de indoieli desarte
        De tot ce mi-a fost scris sa nu am parte.


(Poezie preluata de aici  cu acordul autoarei . Multumesc din suflet doamna Laura Hagiu ! )
 
      

    Ultima zi a lunii iunie a fost marcata de un eveniment astral denumit "zmeu"! . Am rezonat maxim cu tot ce-a scris doamna  Laura Hagiu pe pagina dansei de FB . Poezia parca ar fi fost scrisa pentru mine , iar cadoul astral este exact ceea ce-mi doresc : REUSITA ! Asa ca ne-am umplut inimile de frumos , in cea mai colorata zi a lui iunie : 30 iunie 2015 !
                                                      E varaaaaa !!!!!!!!
impreuna ...inca !!!

Bodyguard Atilut la datorie!

Fetele !



Gaze sub soare !!

Dragonel in actiune !

Sa-ti fie viata un cer senin , cu zile insorite si adieri de vant varatic , copil frumos !
                 O vara plina de reusite , oameni frumosi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină