marți, 21 aprilie 2015

Linistea din amintirile mele !

sursa FB
   Mi-e tare draga imaginea asta !...Ma trimite cu gandul ,  la drumetiile pe care le faceam la munte  impreuna cu tatutul meu drag !!  Nu erau florile chiar asa , insa era multa cicoare si gura leului , si mai erau si margarete !! Verdele din copilaria mea avea culoarea asta ...era mereu proaspat  ! Mi-as fi dorit sa pot oferi si eu Dienutei , copilaria pe care mi-a daruit-o tatal meu , sa o pot duce  pe-acolo pe unde am fost eu , chiar daca locurile s-au schimbat !
      Inchid ochii si sunt acolo ...razand , facand coronite din flori  si atingand o buburuza ! Tati ma poarta apoi  pe umeri !  Sunt fluturi peste tot si se aud pasarelele ciripind  !..
       E frumos in adancul amintirilor  mele !

4 comentarii:

  1. Ce frumos...dar cred ca este imposibil:) pentru majoritatea dinte noi. Macar in inima putem pastra lumea perfecta din copilarie:) si ce fainc a putem oricand sa o vizitam:) Insa sunt bucurii si pentru copiii nostri acum care o sa le fie interzise copiilor lor...bucurii pe care noi nici nu le observam cu ochii de adult:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate asa e. E imposibil ! .....N-as spune interzise , poate inaccesibile , sau mai degraba ignorate , dar nu de ei , ci de noi , astia mari , sau de cei mari dinaintea noastra ( a se intelege ca vb la general ) , care am vrut n-am vrut , am pus si punem pret , mai mult sau mai putin , pe a "tine pasul" , nu ca ar fi ceva rau in asta , insa erau si unele destul de bune pe vremea noastra , care puteau ramane si acum pe vremea lor ! Un ex : cine nu avea clasor cu timbre filatelice ?!... Le gaseam la posta , toti aveam acces la ele , si era o nebunie cu schimbul si colectiile ...acum , mai ia timbre daca mai ai de unde - poate s-or mai gasi in orasele mari , insa daca nu am mai " cultivat " aceasta pasiune si preocupare in viata copiilor nostri , e clar ca a devenit "ceva de pe vremea noastra ".Si-s multe altfel de exemple ! Parerea mea ! ....Dar ai mare dreptate , si putem spune ( poate ), ca e in firea lucrurilor : copilaria perfecta a parintilor nostri , era leapsa, pe cand erau cu vacile la pascut pe camp , copilaria noastra perfecta e putin din a lor si putin din a noastra , daca ai crescut la blog si aveai bunici la tara , iar copilaria perfecta ( poate ) a copiilor nostri , se va manifesta la fel , sau putin ca o lupta , intre " maidanul " iubit de noi si gadgeturile momentului , " iubite " de ei si prin care multi CRED ca se definesc ! ... Insa fiecare generatie va pretui amintirile ei si pentru fiecare ele vor fi PERFECTE !....Multumesc Anca , draga mea draga !

      Ștergere
  2. Veselie,buna dispozitie...deci se poate si asta ma bucura!Ce frumoase amintiri, cata bucurie poate sa fie simta un copil atunci cand zburda in voie printe flori si iarba , sa prinda fluturi,sa auda pasarile ciripind...da,e clar ca si eu am trait astfel de momente,da cred ca si acum putem repeta oricand macar cateva dintre ele.Eu am prins si faza aia cu statul vacilor la bunica:)...Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină