sâmbătă, 14 martie 2015

Jurnalul unei femei simple

      Jurnalele ne sunt gazduite de Taniusa ! Puteti participa , daca doriti !
Pentru astazi (data)...14 martie 2015
Afara ...rece dar placut .Narcise, branduse  si ghiocei prin gradini .
Mă gândesc ... ce-ar fi fost daca ....
Din  unde invatam ... din razvratirile destinului
Sunt recunoscătoare pentru ...oglinda ...si la propriu si la figurat
Din bucătărie ...in pregatire ciorba de burta
Cu ce sunt imbracata ...tinuta sport
Citesc ...despre una , despre alta
Ceea ce astept ...claritate si lumina ...si...sper  sa devin(cat mai repede) cea mai buna varianta a mea .
Ce mai mesteresc ... decoratiuni de primavara
Ascult ...fosnaitul din camera Dianei ...
În casa ... in general bine ....in amanunt - haine uscate de impaturit si neapart aspirat ...
Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa stau singura 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... n-am nici macar o idee ...ceilalti n-au propuneri !
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
                 
Buchetel de primavara ! ...Sssshhh !!! ...sa nu afle Buna !!
      
Inima buna dragilor !

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină