duminică, 22 februarie 2015

5 lucruri placute sambata aceasta

         E complicat  si confuz traiul nostru acum , asa ca vitalitatea de a ma bucura de lucruri, a scazut simtitor . Incerc sa-mi pun ordine in simtiri , sa fiu cat mai realista , dar nu-mi iese .
      Dupa cum spuneam si in jurnal , incerc sa ma descopar , sa ma inteleg . Deci vreau sa perseverez in directia asta , asa ca azi am facut testul Myers - Briggs .Mai am de investigat , dar a fost placut  . Am mai apreciat ceva, din ce am citit, despre vocatie  , si anume  :  " Liber esti . Dar independent esti ? Avem mai multă informaţie, mai puţine rezultate. Mai multe planuri, dar mai puţină acţiune. Mai multe cărţi, dar mai puţin timp de citit. Mai multă activitate, dar mai puţine realizări . Mai multe opţiuni, dar mai putine decizii . Mai multe cheltuieli, dar mai puţină fericire . " - CAT ADEVAR !
     Am urmarit spre seara o dezbatere interesanta . Discutia din cadrul emisiunii "Drept la replica " (cred),  se invartea in jurul  frazei de mare valoare - statul te vrea prost si bolnav ! Si daca stau sa adaug asta , la ceea ce-am scris mai sus , e clar ca suntem liberi , dar nu independenti .
      Tot analizez, trecerea asta a timpului ,cum trece pe linga si prin mine , si realizez, ca singura constanta din viata mea , este puiutul meu frumos si iubitor . Cate-odata o necajesc (voit ) seara, dupa ce se baga in pat la somnic . O invelesc,dau sa plec , si nu fac un pas catre usa , cand vocea ei minunat de duioasa-mi spune :" da  nu-mi dai si tu un pupic ?" Evident ca ma intorc si urmeaza mozo-pupaceala de rigoare ! Iubirea mea !     
   Mi-a placut tare mult imaginea asta ! E atat de expresiva !    
sursa FB
     

    Si cum am tot vb de viata , culoarea rosie mi-a facut cu ochiul si astazi , deci mi-am luat un ghemulet de bumbac . O sa fac inimioare din el ! 
      Iaca , aste-au fost simtamintele zilei de sambata!
   Provocarea pentru sambete frumoase, ne-a fost propusa de  Ana .
        Sa aveti o duminica linistita , oameni frumosi !

  

2 comentarii:

  1. Draga mea imbratisari:***************, sper sa iasa soarele si sa te simti mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot Anca !!!...O sa vina el si soarele asta ...o sa vina sigur !!! Il astept ! Sper ca voi sunteti bine , si v-au reusit cele propuse !! Pupici si imbratisari daragele mele , dragi , si sa aveti o saptamana plina de bucurie si prosperitate !!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină