marți, 4 noiembrie 2014

Luna recunostintei - ziua a 4-a

       Astazi am auzit la tv, intr-un reportaj despre regele Carol , vorbele unei doamne care s-a stabilit in Portugalia : " mereu , in momentele cele mai grele ale vietii , intr-un mod miraculos , primim puterea de a merge mai departe ." Nu era ceva ce nu stiam , doar ca , in ultimul timp , foarte multe persoane cu care am vorbit , afirma acest lucru .
       Am inceput  oare , sa acceptam divinitatea mai constient  (fiecare e liber sa-i spuna cum doreste ) sau e doar un abandon ?!?
        Revenind la recunostinta , dar in stransa legatura cu ceea ce am scris mai sus , ziua de astazi a fost marcata de un sentiment de siguranta . Sentimentul acesta m-a uimit , pentru ca, desi  suntem  foarte departe de "acasa "  , azi am putut sa spun - voi reusi ! Pot sa-i spun protectie , pot sa-i spun siguranta sau , chiar mai mult , pot sa-i spun binecuvantare . E ca atunci cand ,un copil care se simte amenintat ,cauta bratele parintelui sau , pentru ca stie ca acolo , langa inima lui se simte in siguranta . 
         Deci  azi , sunt recunoscatoare pentru acest sentiment de siguranta !!!
Buburuza in bratele lui  tati  ! Legatura dintre ei e magica !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină